Nákup služby – Kontroly, periodické zkoušky, opravy a likvidace hasicích přístrojů pro roky 2024 – 2027 pro Správy provozních středisek v regionální působnosti Brno uvedených v příloze č.2.

Základní informace


Název zadávacího postupu

Nákup služby – Kontroly, periodické zkoušky, opravy a likvidace hasicích přístrojů pro roky 2024 – 2027 pro Správy provozních středisek v regionální působnosti Brno uvedených v příloze č.2.

Systémové číslo NEN

N006/24/V00023336

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P24V00023336

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

výjimka

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

26. 08. 2024 13:24

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

04. 09. 2024 08:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Milan

Příjmení

Kováč

E-mail

kovacm2@army.cz

Telefon 1

+420 973229930

Telefon 2

+420 725566294

Předmět


Popis předmětu

- provedení kontrol, periodických zkoušek, oprava a likvidace ručních a pojízdných HP dle zákona č. 133/1985 Sb. o požární ochraně, v platném znění s použitím vyhlášky MV č.246/2001 Sb., o stanovení podmínek požární bezpečnosti a výkonu státního požárního dozoru (vyhláška o požární prevenci); (viz Rámcová dohoda čl.II. odst. 1) - vystavení příslušných dokladů a protokolů o provedených kontrolách, periodických zkouškách a opravách HP, včetně záznamů o vyřazení HP z používání, je-li zákonný důvod pro vyřazení HP v souladu se zákonem a vyhláškou; (viz RD čl. II. odst. 2) - příslušné označení provedené kontroly a periodické zkoušky HP; (viz RD čl. II odst. 2) - odvoz HP k provedení periodické zkoušky, popř. opravy do místa provozovny/ sídla dodavatele a jejich dovoz na určené místo; (viz RD čl. II odst. 2) - odběr a odvoz neopravitelných nebo vyřazených HP z používání k ekologické likvidaci v souladu s § 9 odst. 9 výše uvedené vyhlášky; (viz RD čl. II odst. 2) - bližší specifikace předmětu plnění je uvedena v příloze smlouvy č. 1 – „Cenová nabídka“, která bude nedílnou součástí rámcové dohody; (viz RD čl. II odst. 1) - objednavatel se zavazuje plnění převzít a zaplatit dodavateli dohodnutou cenu; (viz RD čl. II odst. 1) - měrné jednotky za požadované služby a náhradní díly – kus (ks); - s vybraným účastníkem zadávacího řízení bude uzavřena víceletá rámcová dohoda na poskytování služby; - platnost smlouvy bude od jejího oboustranného podpisu smlouvy do 31. srpna 2027 nebo do vyčerpání maximálního rámce smlouvy, pokud k tomu dojde dříve; (viz RD čl. IV. odst. 3)

Kód z číselníku NIPEZ

50413200-5

Název z číselníku NIPEZ

Opravy a údržba protipožárních systémů a hasicích přístrojů

Hlavní místo plnění

Česká republika

Kód z číselníku CPV

50413200-5

Název z číselníku CPV

Opravy a údržba protipožárních systémů a hasicích přístrojů

Název předmětu

Opravy a údržba protipožárních systémů a hasicích přístrojů

Textové pole pro popis místa plnění

místa plnění (tj. místa rozmístění HP) jsou uvedena v příloze smlouvy č.2 – „Rozmístění hasicích přístrojů“, která bude přílohou ke smlouvě s vybraným dodavatelem a je přílohou uveřejněné ZD; (viz RD čl. IV. odst. 1)

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZČeská republika

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ano

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail16. 09. 2024 11:09Uveřejnění výsledku
Detail16. 09. 2024 11:09Uveřejnění účastníků
Detail26. 08. 2024 13:24Uveřejnění zadávacích podmínek